در رأس یک هیأت عالی‌رتبه؛

رییس‌جمهور فردا عازم ترکیه می‌شود

حجت‌الاسلام رئیسی به دعوت همتای ترکیه‌ای خود و به منظور انجام سفر رسمی، صبح فردا پنج‌شنبه در رأس یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا، پایتخت ترکیه خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 03January 2024

رییس‌جمهور فردا عازم ترکیه می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهوری به دعوت همتای ترکیه‌ای خود و به منظور انجام سفر رسمی، صبح پنجشنبه در رأس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا پایتخت ترکیه خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی «رجب طیب اردوغان»، با وی ملاقاتی خصوصی خواهد داشت و سپس هشتمین نشست شورای عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رییس جمهور برگزار می‌شود.

هفتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ و در جریان سفر رسمی رییس جمهور ترکیه به تهران برگزار شد که دو طرف در این نشست بر توسعه مناسبات و ارتقای روابط در حوزه‌های اقتصادی، زیرساختی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی توافق کردند.

پس از آن رؤسای جمهور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را با حضور رسانه‌ها تشریح خواهند کرد.

همچنین در جریان این سفر دو رییس جمهور در نشست مشترک تجار و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حضور خواهند یافت و رییسی با ایرانیان مقیم این کشور نیز دیدار می‌کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار