استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

نظری و حجت‌الاسلام مروی با صدور پیام‌هایی جنایت تروریستی کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان را در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی محکوم کردند.
کد خبر: ۶۴۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 04January 2024

استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی  در پیام خود به این مناسبت آورده است: بزدلان زبون از آن رو که توان مقابله با دلاور مردان نظامی و انتظامی ما را ندارند این بار هم به سراغ مردم بی‌دفاع کوچه و بازار رفتند تا از وفاداران به نظام مقدس اسلامی انتقام بگیرند و به خیال خام خویش مردم ما را از حضور در صحنه‌های انقلاب بترسانند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اگر منافقین دست‌پرورده شیطان بزرگ در جریان ترورهای کور خود در دهه ۶۰ توانستند سد راه سیل خروشان ملت مسلمان ایران شوند اینان نیز می‌توانند گلزار شهدای کرمان را خالی از مردم نمایند و با هدفی واهی، نظام اسلامی را متزلزل کنند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام می‌افزاید: اینجانب وقوع حادثه مرگبار گلزار شهدای کرمان را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از هموطنانمان منجر شد به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت رضا (ع) رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده و بستگان داغدار شهدا و استاندار، بزرگان و مدیران استان کرمان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای بازماندگان شهدا، صبر و بردباری و اجر الهی مسالت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد مروی»تولیت آستان قدس رضوی نیز در پیام تسلیت خود آورده است: با نهایت تأسف و تأثر، واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از دلدادگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در روز میلاد حضرت زهرا (س) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام تصریح شده است: این جنایت ایادی استکبار در سالروز شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام، خادم الرضا (ع) حاج قاسم سلیمانی نشانه بارزی از اثرگذاری مکتب شهید سلیمانی و ضعف و استیصال اذناب پلید شیطان‌صفت است که حتی تاب تماشای اظهار عشق و ارادت مردم غیور ایران اسلامی به ارزش‌های انقلاب و مکتب این شهید بزرگوار را نیز ندارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب در جوار بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و کور، علوّ درجات را برای شهدای مظلوم این واقعه و شفای عاجل برای مجروحان عزیز را از خدای متعال خواستارم ان‌شاءالله با درایت و هوشمندی سربازان غیور میهن اسلامی به زودی شاهد مجازات و انتقام این جنایت از عاملان و آمران کوردل باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار