فرماندار ملایر:

کارنامه دشمنان ایران اسلامی سیاه است

«اسماعیلی» گفت: کارنامه دشمنان ما بخصوص آمریکا بشدت سیاه است و این کارنامه ننگین امروز در پیش چشم جهانیان قرار گرفته است و شعار‌های دروغین آن‌ها باور هیچکس نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 05January 2024

کارنامه دشمنان ایران اسلامی سیاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در همایش بانوان فاطمی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و جنایت غمبار گلزار شهدای کرمان به همت فرمانداری ملایر برگزار شد با اشاره به پرونده سیاه دشمنان ایران اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران راه را گم نخواهد کرد و با پیروی از ولایت فقیه، هیچگاه فریب شعارهای دروغین حقوق بشری آمریکا و غرب را نخواهد خورد.

وی افزود: گناه مردم مظلوم ما در گلزار شهدای کرمان چه بود جز زیارت و تجدید بیعت با قهرمان مبارزه با تروریسم در جهان؟ چرا همچنان بعد از گذشت ۴۵ سال این مردم قهرمان برای استقلال و اسلام خواهی خود باید مظلومانه به خون خود غوطه ور شوند؟

فرماندار ملایر تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی، چهار سال پیش در دل شب و به دست جنایت کاران آمریکایی شهید شد و رفت! اما هزاران سلیمانی در دامان مادران انقلابی ما تکثیر شد و در آینده‌ای نه چندان دور نفس دشمنان را خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این ملت در راه آرمان‌ها و آرزوهایش مصمم است و قدمی عقب نخواهد رفت و نام شهدای گلزار کرمان در کنار ۱۷ هزار شهید ایرانی مظلوم ترور و ۱۱۰۰ شهید گلگون کفن ملایر عزیز تا ابد خواهد درخشید.

اسماعیلی یادآور شد: کارنامه دشمنان ما بخصوص آمریکا بشدت سیاه است و این کارنامه ننگین امروز در پیش چشم جهانیان قرار گرفته است و شعارهای دروغین آنها باور هیچکس نخواهد شد.

وی با بیان اینکه زنان ما تربیت شده مکتب بنیان گذار جهاد تبیین حضرت صدیقه طاهره (س) هستند، گفت: دشمنان بدانند تمام نقشه‌های آنان را همین مادران با ایمان نقش بر آب خواهند کرد.

فرماندار ملایر متذکر شد: دشمن به دنبال دلسردی مردم بخصوص نسل جوان از مشارکت در انتخابات است اما به فضل خدا و اهلبیت و جهاد تبیین تمام دلدادگان این نهضت مظلوم اما مقتدر حضور مردم پر رنگ تر و معنا دار تر از همیشه خواهد بود و این حضور باعث قدرتمندتر شدن هرچه بیشتر ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها