نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

عاملان جنایت تروریستی کرمان منتظر انتقام سخت باشند

آیت‌الله طباطبایی نژاد با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان، تاکید کرده است: امران و عاملان جنایت تروریستی کرمان درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند.
کد خبر: ۶۴۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 05January 2024

امران و عاملان جنایت تروریستی کرمان درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران کوی یار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری، امت اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های معزز شهدای این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

دست پلید تروریسم باطراحی وحمایت استکبار تیرنفاق و عداوت را بر سینه امت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نشاند و حادثه تلخ و اندوهبار شهادت و مجروحیت جمعی از مردم عزیز، یاران و عاشقان سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را رقم زد.

این عملیات تروریستی وجنایت هولناک دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بیش از پیش حقانیت و مظلومیت ملت‌ شریف ایران را به جهانیان اثبات کرد.

بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیست ها و حامیان و هم پیمانان آن ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را درپی خواهد داشت قطعآ این حوادث به نفع جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی نیست، بلکه بارویش سلیمانی ها مواجه و به یاری پرودگار و به حرمت خون شهدای این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از بیش مستحکم تر کرده و بی تردید دامان ننگین تروریست ها وحامیانشان را نیز گرفته و روسیاهی و ذلت را نصیب آنان خواهد کرد.

اینجانب مصیبت بزرگ شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران کوی یار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)مقام معظم رهبری، امت اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های معزز شهدای این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض میکنم و برای مجروحان، ،عافیت عاجل و کامل مسألت می نمایم و به امران و عاملان این جنایت اعلام می نمایم که درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار