استاندار کردستان:

امیدآفرینی و تبیین حقایق از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است، گفت: رسانه‌ها علاوه بر روحیه‌بخشی به مردم در کمک به رشد و تعالی جامعه تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۶۴۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 08January 2024

امیدآفرینی و تبیین حقایق از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان با حضور در خانه مطبوعات کردستان ضمن دیدار با اعضای هیئت مدیره از آمادگی برای حمایت از اعضای خانه مطبوعات استان خبر داد و اظهار داشت: این تشکل برای بهبود اقدامات و مسائل استان می‌تواند تأثیرگذار باشد و در کنار وظایف صنفی خود در راستای توسعه استان همکاری کند.

وی با بیان اینکه مشکلات و مطالبات اصحاب رسانه را پیگیری خواهیم کرد، افزود: امید است با همکاری همدیگر، قدم‌های مهم و ارزشمندی در راستای پیشرفت استان با نگرش جامع برداریم.

زارعی کوشا خواستار انعکاس اخبار درست و امیدآفرین شد و افزود: امیدآفرینی و تبیین حقایق از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه از انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم، گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در کنار نقد منصفانه رویکرد امیدآفرینی را نیز اتخاذ کنند و در بحث آگاهی‌بخشی به مردم با دقت، صراحت و درستی به این موضوع بپردازند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها علاوه بر روحیه‌بخشی به مردم در کمک به رشد و تعالی جامعه تاثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات در توسعه کمی و کیفی مطبوعات موثر است، گفت: برگزاری نشست‌های مکرر با اصحاب رسانه جهت رفع ابهامات و مشکلات موجود ضروریت دارد و خبرنگاران در ردیف اول مطالبه‌گری قرار دارند و رسالت اصلی آنان نیز مطالبه‌گری است.

زارعی کوشا شفافیت لازم در در توزیع عادلانه آگهی‌ها به نشریات محلی و استانی را ضروری دانست و یادآور شد: روشنگری در توزیع عادلانه آگهی‌ها به نشریات محلی و استانی، طبق الزامات قانونی ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها