«قرارگاه سری» به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید

در حالی که مهلت تحویل آثار متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم به پایان رسیده و ظرف روز‌های اخیر اسامی آثار نهایی توسط هیات انتخاب اعلام خواهد شد، «قرارگاه سری» به کارگردانی دانش اقباشاوی به جشنواره نرسید.
کد خبر: ۶۴۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 08January 2024

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جلیل شعبانی تهیه‌کننده «قرارگاه سری» با تائید این خبر اظهار داشت: تمام تلاش اعضای گروه این بود که این فیلم با محوریت شهید عالی‌قدر علی هاشمی به جشنواره فیلم فجر برسد که به دلیل وسعت تولید همچنان فیلمبرداری ادامه دارد و نتوانستیم نسخه‌ای از فیلم را در اختیار جشنواره قرار دهیم و به این ترتیب «قرارگاه سری» به جشنواره چهل و دوم نخواهد رسید.

«قرارگاه سری» مقطع مهمی از زندگی شهید علی هاشمی از فرماندهان مطرح دفاع مقدس را در شناسایی و طرح ریزی عملیات خیبر در قرارگاه سری نصرت به تصویر می‌کشد.

«قرارگاه سری» بعد از فیلم‌های سینمایی «تاج محل»، «هیهات» (یکی از اپیزودها) و «زاپاتا» چهارمین تجربه کارگردانی دانش اقباشاوی محسوب می‌شود.

«قرارگاه سری» به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید

براساس این خبر، فیلم سینمایی کمدی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده که گمانه‌زنی‌های اولیه حاکی از حضور این فیلم در جشنواره فجر چهل و دوم بود، نیز به نظر می‌رسد به دلیل طولانی بودن روند فیلم‌برداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه‌های ویژه، به جشنواره نرسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار