رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور در خراسان رضوی

سرهنگ شفیع‌زاده از اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور طی ۷۲ ساعت در سطح استان خراسان رضوی و دستگیری ۶۸۸ متهم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 09January 2024

اجرای طرح ضربتی امنیت محله محوربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ «جواد شفیع‌زاده» رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اظهارداشت: طرح ضربتی امنیت محله محور با بهره‌گیری از توان و ظرفیت ادارات و پایگاه‌های پلیس آگاهی استان و با تعامل و هم‌افزایی سایر پلیس‌های تخصصی و استفاده از توان و ظرفیت شهرستان‌ها در سطح استان با اولویت مبارزه با سارقان خشن و مالخران، به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی با بیان این که اجرای این گونه طرح‌ها تاثیر مستقیم بر کاهش جرم و افزایش احساس آرامش و امنیت عمومی مردم دارد، خاطرنشان کرد: این آسایش مرهون رعایت قانون و تلاش ماموران انتظامی در جهت برخورد با قانون‌شکنان است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشاره به این که در این طرح سه روزه، ۶۸۸ متهم به سرقت و ۶۵ مالخر دستگیر شدند، گفت: در بازه زمانی اجرای این طرح پرده از هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح استان برداشته و در تعاقب آن با دستگیری ۷۳ سارق خشن از ۲۲۲ فقره قاپ‌زنی و سرقت به عنف رمزگشایی شد.

این مقام انتظامی در پایان هدف از اجرای این طرح را پاسخگوئی به مطالبات مردم در خصوص ایجاد امنیت پایدار اعلام کرد و بیان داشت: همکاری خوب شهروندان باعث شده تا ما در اجرای اینگونه طرح‌ها موفق باشیم و از مردم درخواست می‌شود هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار