شهید قدس/ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

سردار سلیمانی، مردمی‌ترین نظامی دنیاست/ تلاشگران حوزه سلامت، ملت ایران را روسفید کردند

سردار رفیعی آتانی گفت: سردار سلیمانی، مردمی‌ترین نظامی دنیاست و در هر جایی که حضور پیدا کرد به سراغ مردم آن سامان رفت.
کد خبر: ۶۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ - 09January 2024

سردار سلیمانی، مردمی‌ترین نظامی دنیاست/تلاشگران حوزه سلامت، ملت ایران را روسفید کردند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، نشست بصیرتی چهارمین سالگرد شهادت، سردار قاسم سلیمانی و حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و دکتر عبداله دیدبان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد. 

در این برنامه، سردار رفیعی‌آتانی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: تلاشگران حوزه سلامت، در سال‌های أخیر، ملت ایران را روسفید کردند. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی و همه افرادی که در راه انقلاب و اسلام شهید شده‌اند، افزود: در روزگاری که دنیا مدعی بود که در حوزه پزشکی بر بحران مسلط شده است، جامعه پزشکی ایران، با وجود بودن برخی از کاستی‌ها، سربلند بیرون آمد و این مرهون اراده پولادین و ستودنی کادر بهداشت و درمان است. 

قدردانی از مجموعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی قزوین 

سردار رفیعی‌آتانی با عنوان خاطره‌ای از حضور در بیمارستان خاطرنشان کرد: جبهه سلامت، تفاوت‌های فراوانی با حوزه‌های دیگر دارد و مجموعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی، مایه امید جامعه هستند و به عنوان برادر شما در سپاه استان، قدردان زحمات این مجموعه هستیم. 

فرمانده ارشد نظامی استان با گرامیداشت دهه بصیرت تأکید کرد: باید از مکتب شهید سلیمانی صیانت کنیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید قاسم سلیمانی را یک شخصیت ماورایی و دست نیافتنی جلوه دهیم، زیرا او مانند همه مردم این جامعه است.

وی افزود که که شهید سلیمانی در مسیر خود قرار گرفت و نقش خود را به خوبی ایفا کرد و هر کدام از ما می‌توانیم با درست انجام دادن وظایفِ‌مان یک قاسم سلیمانی باشیم. 

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه شهید سلیمانی متوجه شد که در کجا ایستاده است، گفت: با وجود اصرار زیاد افراد برای شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری، پاسخ او در این‌خصوص این بود که «من برای عظمت ملت ایران، کاندیدای گلوله خوردن هستم». 

این فرمانده ارشد نظامی اظهار کرد: سردار سلیمانی، مردمی‌ترین نظامی دنیاست و در هر جایی که حضور پیدا کرد به سراغ مردم آن ملت رفت. مثلا در سوریه نگاهش این بود که مردم سوریه، باید سوریه را نجات دهند و در این مسیر هم موفق هم بود. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان به چرایی ترور شهید سلیمانی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: اشتباه محاسباتی آمریکا و متحدانش این بود که فکر می‌کرد ملت ایران مرکز توجهش به مسائل اقتصادی است و به فکر این مسائل نیست، اما تشییع با شکوه پیکر شهید سلیمانی توسط ملت باعث شد تا ترامپ برای اولین بار لفظ غلط کردن را به‌صورت واقعی لمس کند. 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال افزود: در یازدهم اسفند ماه نیاز است که مردم به صحنه بیایند، چون دشمنان باز هم محاسبات غلط خود را تکرار کرده و فکر می‌کنند مردم در این میدان نمانده و عرصه را ترک می‌کنند. 

فرمانده ارشد نظامی استان با عنوان عبارتی از سردار سلیمانی ادامه داد: قاسم سلیمانی ۴۰ سال پای حرف امام و رهبری ایستاد و نه به سمت چپ و نه به سمت راست رفت و سفارش او به همه این بود که در مناظراتتان، اصول را زیر سوال نبرید و دین خدا تضعیف نکنید، خودتان را عرضه کنید و این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد. 

وی شهید سلیمانی را شخصیتی به شدت مؤدب، متوکل به خدا و مهربان دانست و خاطر نشان کرد: در میدان جنگ برای او تفاوتی نداشت که رزمندگان از کدام ملیت و جبهه‌ای هستند و در میان مردم نیز خط کشی نداشت و شخصیتی فراجناحی بود. 

داشتن ارتباط خوب دانشگاه علوم پزشکی قزوین با سپاه 

در ابتدای این نشست، دکتر عبداله دیدبان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان گفت: ارتباط مناسب و همکاری خوبی با مجموعه سپاه استان داریم و اگر بخواهیم یک نمونه از همکاری را نام ببریم، می‌توانیم به مرکز دیالیز شهرستان تاکستان اشاره کنیم که همه امور آن را بسیج سازندگی استان انجام داد. 

دکتر دیدبان اظهار کرد: خواستار همکاری بیشتر با مجموعه سپاه در استان هستیم و با همکاری بسیج سازندگی درصورت تأمین اعتبار، بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن در هفته سلامت در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید. 

این نشست، با حضور معاون درمان، رئیس مرکز آموزشی و درمانی ولایت و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و درمانی ولایت برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار