راهیابی ۲ اثر از هنرمندان مشهدی به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

فیلم «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان در بخش فیلم اولی‌ها و انیمیشن «ساعت جادویی» به تهیه‌کنندگی محمدمهدی نخعی‌راد در بخش پویانمایی به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر راه یافتند.
کد خبر: ۶۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 10January 2024

راهیابی ۲ اثر از هنرمندان مشهدی به جشنواره بین‌المللی فیلم فجربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سوسن محمدزاده» رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: ۲ اثر از مشهد در قالب فیلم اولی و پویانمایی به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافت.

وی افزود: یکی از این آثار فیلم نپتون به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور از مشهد است که به بخش فیلم اولی‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: محمدابراهیم غفاریان زوارزاده از فیلمسازان مشهد است که مدیرعاملی موسسه سینمایی قاصدک فیلم پارس را نیز برعهده دارد.

محمدزاده گفت: انیمیشن ساعت جادویی (سفر به تاریکی) به تهیه‌کنندگی محمدمهدی نخعی‌راد نیز که از محصولات موسسات سینمایی مشهد است به بخش پویانمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

وی ادامه داد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کار خود را در بخش‌های سودای سیمرغ، فیلم اولی‌ها و پویانمایی آغاز کرده است.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: هیات انتخاب جشنواره شامل داریوش ارجمند، حسین زندباف، روح‌الله سهرابی، محمدرضا عباسیان، محمدحسین لطیفی، احمد مرادپور و محمدحسین نیرومند حدود یک ماه ۱۰۶ اثر را بازبینی کردند و آثار راه یافته مشخص شد.

محمدزاده تصریح کرد: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۱ بهمن‌ماه با نمایش فیلم‌ها در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار