امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

عدم اقدام عملی کشورهای اسلامی در قبال مردم غزه باعث تاسف است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: باید به حال این دنیای وحشی که در منظر مردمان آن، ۲۵ هزار نفر در فلسطین کشته شدند تاسف خورد.
کد خبر: ۶۴۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ - 12January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، شیخ «یوسف جمالی» امام جمعه اهل سنت بندرعباس در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با انتقاد از عدم استقرار ایستگاه آتش‌نشانی برای جلوگیری از آتش سوزی لنج ها ، اظهار داشت: در آتش سوزی بندرسلخ که ۹ شناور دچار حریق شد بنا به اعلام دست اندرکاران، ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.

وی افزود: ایجاد اشتغال با سرمایه ۲۰۰ میلیاردی کار آسانی نیست و دولت با مشکلات مالی که دارد کمتر توان ایجاد چنین اشتغال هایی دارد و انتظار است دولت در چنین شرایطی که بخش خصوصی قدم جلو گذاشته با ایجاد ایستگاه های آتش نشانی، جلوی زیان صیادان را بگیرد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس ادامه داد: با تداوم این روند و عدم توجه به فراهم کردن امکانات اطفای حریق، خود صیادان باید قدم جلو بگذارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی در ادامه به گذشت ۱۰۰ روز از حمله وحشیانه و ناعادلانه صهیونیست ها به مردم غزه اشاره کرد و گفت: باید به حال این دنیای وحشی که در منظر مردمان آن، ۲۵ هزار نفر در فلسطین کشته شدند تاسف خورد.

شیخ جمالی با انتقاد از سکوت کشورهای جهان بویژه عدم اقدام کشورهای اسلامی از کشته شدن مردم غزه که دوسوم آنها زن و کودک هستند، اضافه کرد: عدم حرکت کشورهای اسلامی در این خصوص باعث تاسف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار