در نشست هماهنگی بزرگداشت روز غزه مطرح شد؛

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین: ضرورت تبیین آرمان‌های فلسطین و مقاومت/ نواختن زنگ روز غزه در مدارس باید اجرایی شود

ابطحی با بیان اینکه نواختن زنگ روز غزه در مدارس از موضوعات مهمی است که باید اجرایی شود، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی شبکه شاد و مدارس نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 13January 2024

ابطحی: مجلس قوانین متعددی برای حمایت از فلسطین مصوب کرده است/لزوم بصیرت‌افزایی در میان اذهان عمومیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشست هماهنگی بزرگداشت روز غزه نماد مقاومت فلسطین صبح امروز (شنبه ۲۳ دی‌) با حضور «سیدمجتبی ابطحی» دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

ابطحی در این مراسم با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی قوانین متعددی برای حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی طی سالیان مختلف به تصویب رسانده است، اظهار داشت: به عنوان مثال از سال ۱۳۸۸ روز ۲۹ دی ماه به عنوان روز غزه نماد مقاومت فلسطین نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس با توجه به تحولات اخیر در منطقه خصوصا عملیات طوفان‌الاقصی، این روز باید به طور ویژه گرامی داشته شود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی گسترده و فراگیر می‌تواند اذهان عمومی را نسبت به این روز آگاه‌تر کند، تصریح کرد: در این زمینه آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های خوبی دارند که باید فعال‌تر شوند.

ابطحی ادامه داد: باید یادآور شد یکصد روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد لذا تبیین آرمان‌های فلسطین و مقاومت امری ضروری است.

دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با اشاره به اینکه در فضای کشور‌های غربی استکبارستیزی روند خوبی داشته است، افزود: به عنوان مثال بیش از 60 درصد دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و آکسفورد در تظاهرات ضدصهیونیستی شرکت کردند که نشان از تعمیق این مولفه در میان افکار عمومی است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با تاکید بر اینکه فضاسازی شهری و نمادین در خصوص جنایات رخ داده غزه دارای اهمیت ویژه است، بیان کرد: همچنین باید نشست‌های تخصصی علمی _ حقوقی در رابطه با مسئله فلسطین برگزار شود، زیرا این موضوع می‌تواند بسترساز خوبی برای پیگیری‌های بین المللی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها باشد.

دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت با بیان اینکه نواختن زنگ روز غزه در مدارس از دیگر موضوعات مهمی است که باید اجرایی شود، تصریح کرد: در این میان برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی شبکه شاد و مدارس نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در این نشست مسئولان وزارت آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه محمد رسول‌الله (ص) و ... دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند و به تشریح اقدامات صورت گرفته طی یک ماه اخیر پرداختند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار