تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در مرکز غزه

رسانه‌های خبری از تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در مرکز نوار غزه خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 13January 2024

تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در مرکز غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و عناصر اشغالگر در شرق دیرالبلح و المغازی واقع در مرکز نوار غزه در جریان است.

خبرنگار الجزیره تاکید کرد که از نخستین ساعت‌های صبح امروز صدای تیراندازی‌های گسترده در شرق دیرالبلح به ویژه در اطراف بیمارستان شهدا الاقصی به گوش می‌رسد.

از روز جمعه اعلام شد که سوخت این بیمارستان تمام شده و جریان برق آن به صورت کامل قطع شده است. این مساله باعث شده زندگی نوزادان نارس در این بیمارستان و زخمی‌های بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه به خطر بیافتد.

شبکه المسیره نیز گزارش داد که در جریان بمباران یک خانه مسکونی که محل اقامت تعدادی از آوارگان فلسطینی در نزدیکی گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه بوده دست کم ۱۲ فلسطینی شهید شدند.

اکثر این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که طی ساعت‌های گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله‌های گسترده‌ای را علیه منطقه‌های اطراف بیمارستان شهدا الاقصی واقع در مرکز نوار غزه انجام دادند.

این حمله‌ها در محوری انجام می‌گیرد که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه رخ داده است.

فعالان فلسطینی اعلام کردند که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همراه با حمله‌های توپخانه ای این رژیم علیه بخش‌های مختلف باریکه از جمله اطراف اردوگاه‌های النصیرات، البریج و المغازی در مرکز نوار غزه بوده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار