در پاسخ به مکاتبه دستیار رئیس جمهور؛

اذعان گزارشگر خشونت علیه زنان سازمان ملل به تروریستی بودن حادثه کرمان

گزارشگر خشونت علیه زنان و دختران سازمان ملل در پاسخ به مکاتبه دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به تروریستی بودن حادثه کرمان اذعان و تصریح کرد.
کد خبر: ۶۴۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ - 13January 2024

اذعان گزارشگر خشونت علیه زنان سازمان ملل به تروریستی بودن حادثه کرمانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، گزارشگر خشونت علیه زنان و دختران سازمان ملل در پاسخ به مکاتبه دستیار رئیس‌جمهور به تروریستی بودن حادثه کرمان اذعان و تصریح کرد.

ریم اسالم گزارشگر خشونت علیه زنان و دختران سازمان ملل در پاسخ به مکاتبه سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ضمن تاکید بر تروریستی بودن حادثه کرمان، این اقدام را محکوم کرد.

سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با گزارشگران موضوعی سازمان ملل مکاتبه کرده و خواستار اعلام موضع آن‌ها و محکومیت اقدام تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان شده بود.

رئیس کمیته حقوق کودک، گزارشگر آزادی تجمعات و اجتماعات، گزارشگر ارتقای واقعیت و حقیقت و گزارشگر خشونت علیه زنان و دختران از جمله گزارشگران موضوعی سازمان ملل بودند که دستیار رئیس‌جمهور به آن‌ها نامه نوشته بود.

در دو انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی در مسیر گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار