در سخنانی؛

مسئول مرکز هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین: امنیت ارمغان اعتمادسازی/ رسالت بسیج ادارات برقراری ارتباط مسئولین با مردم است

سردار کفیل گفت: مهم‌ترین اقدام در حوزه کارآمدی ادارت، برقراری ارتباط مسئولین با مردم است که حلال مشکلات و برطرف کردن برخی خلاهای ذهنی‌ است از طرف دیگر باید نسبت به ارتباط صحیح با نوجوانان و جوانان تلاش کرد، چراکه ارتباط و اعتمادسازی، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۶۴۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 15January 2024

مسئول مرکز هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین: اعتمادسازی ارمغان امنیت/ رسالت بسیج ادارت برقراری ارتباط مسئولین با مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «فضل‌الله کفیل» مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در جمع فرماندهان، شورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه‌های هفتگانه بسیج ادارات و کارمندان مشهد که در سالن همایش‌های شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جهاد تبیین تاکید دارند چراکه این جهاد ضمن اینکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کارگشا خواهد بود؛ بر همین اساس بسیجیان به‌عنوان پرچمداران جهاد تبیین باید یک روایتگر تاثیرگذار در این حوزه باشند.

وی افزود: در جهاد تبیین دستگاه‌های دولتی نقش اول را ایفا می‌کنند چراکه مردم بیشترین مراجعه را به دستگاه‌ها دارند، بنابراین مهم‌ترین اقدام در جهاد تبیین، مجاهدت شما است و فعالیت و اقدام شما از نشانه‌های بارز جهاد تبیین به شمار می‌رود.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر فرصت‌ها را مغتنم بشماریم و نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم که کارهای زیربنایی پایگاه‌های بسیج ادارات چه نقشی در یک ساختار اداری دارند، اولین اثر نشر تفکر بسیجی، سالم‌سازی اداره است، تفکری که مرزهای منطقه را در نوردیده است.

کفیل گفت: نقش دیگر پایگاه مقاومت، پایگاه مساوی با اداره کارآمد است، چراکه یک اداره به عنوان طبیب دوار به مردم خدمت می‌کند و بسیج در موضع نقش‌آفرین است؛ بر همین اساس باید به سلامت و کارآمدی ادارات پرداخته شود.

وی عنوان داشت: مهم‌ترین اقدام در حوزه کارآمدی، برقرار کردن ارتباط مسئولین با مردم است که حلال مشکلات و برطرف کردن برخی خلاهای ذهنی‌ است از طرف دیگر باید نسبت به ارتباط صحیح با نوجوانان و جوانان تلاش کرد، در صورتی که ارتباط و اعتمادسازی، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز غزه خط مقدم جهان اسلام است بازخورد فرهنگ تفکر بسیج را در غزه شاهد هستیم و مقاومت کابوسی برای دنیای استکبار شده است.

کفیل با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئله اول مسلمانان را فلسطین می‌دانستند، تصریح کرد: امروز نظام سلطه از کلمه مقاومت در وحشت است، هرچند که با مردم غزه جنگیدند، اما بواسطه ایستادگی آن‌ها به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: امروز بزرگترین راهپیمایی‌ها در آمریکا و انگلستان صورت می‌گیرد و کودک فلسطینی از زیر آوار خارج شده کلمه حسبی الله و نعم الوکیل را به زبان می‌آورد و با آن گرایش به اسلام، توجه به قرآن را فریاد می‌زند؛ امروز چهره جدیدی از اسلام و قرآن به دنیا معرفی شده که اینن مهم از دستاورد عملیات طوفان‌الاقصی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها