ما متحدیم/ مسئول بسیج دانش آموزی شیروان خبر داد؛

اعزام دانش آموزان پسر شیروانی به اردوی راهیان نور جنوب کشور

محمدزاده گفت: در دومین مرحله راهیان نور دانش آموزی شیروان، ۱۶۰ دانش آموز پسر به یادمان‌های مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند، در طول سفر برنامه فرهنگی و معنوی متعددی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است که انشاالله مورد استفاده این عزیزان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۴۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 15January 2024

اعزام دانش آموزان پسر شیروانی به اردوی راهیان نور جنوب کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، «مهدی محمدزاده» مسئول بسیج دانش آموزی شیروان در جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: این کاروان در قالب ۴ اتوبوس به مدت یک هفته از امروز دوشنبه به سمت راهیان نور جنوب کشور حرکت کرد.

وی ادامه داد: اردو‌های راهیان نور یکی از موثرترین روش‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان جامعه است و با توجه به اینکه اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دارد، اردو‌های سرزمین نور می‌تواند الگو‌های موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.
 
مسئول بسیج دانش آموزی شیروان افزود: در دومین مرحله راهیان نور دانش آموزی شیروان، ۱۶۰ دانش آموز پسر به یادمان‌های مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند، در طول سفر برنامه فرهنگی و معنوی متعددی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است که انشاالله مورد استفاده این عزیزان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار