حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) و همزمان با بمباران مناطق مختلف باریکه غزه، به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 16January 2024

حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطین، امروز (سه‌شنبه) کرانه باختری شاهد حملات متعددی میان نیرو‌های رژیم اشغالگر و فلسطینیان بوده است.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی در یورش بامداد امروز خود به شهر‌های مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم، اردوگاه نور شمس، شهر طوباس و اردوگاه عسکر در نابلس درگیری‌های شدیدی بین فلسطینی‌ها و نیرو‌های صهیونیست روی داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه عسکرالجدید در اطراف نابلس یورش بردند که طی آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله آن‌ها زخمی شد.

همچنین، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حملات گسترده خود به مناطق مختلف کرانه باختری در اولین ساعات بامداد سه‌شنبه، به شهر قلقیلیه یورش بردند.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از محور غربی رام الله به این شهر یورش بردند، رام الله مقر تشکیلات خودگردان است که همچنان تحت ریاست ابومازن به همکاری امنیتی خائنانه با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

رسانه‌های فلسطینی از درگیری شدید جوانان فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری با نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند که طی این درگیری‌ها شماری دستگیر و مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار