در آیین افتتاحیه کانال‌های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

کاندید‌های مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

فعالیت سه کانال تلویزیونی انتخاباتی در شبکه استانی دنا با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 16January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «حسن عابدینی» معاون امور استان‌های رسانه ملی در مراسم راه اندازی این کانال‌ها اظهار داشت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

عابدینی افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزد‌ها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزد‌ها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها و معرفی خود هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد‌ها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول پخش روزانه ۲ ساعت برنامه به صورت آزمایشی است.

وی انتخابات را مایه سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم در این رویداد بزرگ ملی شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم وظیفه خود را با فراهم سازی زمینه برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزد‌ها انجام می‌دهد.

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در رسانه ملی بستر دسترسی مخاطبان به ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور و سه شبکه استانی در حوزه‌های انتخابیه فراهم شده است.

«رئوف» جهاد تبیین را رسالت رسانه ملی عنوان کرد و افزود: صدا و سیما همواره با فراهم کردن بستر فنی کانال‌های تلویزیونی و همچنین تولید محتوا در قالب‌های گوناگون و جذاب در راستای جهاد تبیین گام برمی دارد.

مدیرکل شبکه دنا گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است که برای هر حوزه، یک کانال تلویزیونی انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.

کاندید‌های مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

کاندید‌های مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

کاندید‌های مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها