استاندار ایلام؛

اقدامات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مصداق بارز کار جهادی است

«بهرام‌نیا» گفت:تکمیل زیرساخت‌ها در یادمان شرهانی از مصادیق کار جهادی بود، که در این راستا از تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکارانشان که برای توسعه این زیرساخت‌ها تلاش شبانه روزی کردند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ - 17January 2024

اقدامات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مصداق بارز کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام امروز چهارشنبه در جلسه قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، اظهارداشت: رهبر فرزانه انقلاب، راهیان نور را یک فناوری عنوان کردند که بعنوان یک ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس شناخته می‌شوند، لذا بیانات معظم‌له، حجت را بر همگان تمام کرد. وی اظهار داشت: باید از این ظرفیت در راستای آگاهی‌بخشی به نسل جوان و بیمه نمودن نسل آتی، نهایت استفاده را کرد، دشمن نه تنها چنین ظرفیتی ندارد بلکه به دنبال ایجاد ظرفیت‌های مصنوعی است، در حالی که ما از ظرفیت‌هایی برخوردار هستیم که انسان‌ساز است‌.

«بهرام‌نیا» افزود: می‌طلبد در راستای تقویت این ظرفیت‌ها و در قالب اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، نهایت اهتمام در برگزاری این اردوها را هم از نظر مادی و هم معنوی داشته باشیم.

استاندار ایلام ادامه داد: با کمک دولت، توسعه و تکمیل زیرساخت‌های یادمان‌های استان بصورت راهبردی در دستور کار قرار دارد تا زمینه زیارت با معرفت برای دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم فراهم شود. نماینده دولت در استان گفت: طی امسال و تاکنون ۹۴ هزار نفر از جامعه مخاطب شامل دانشجویان و دانش‌آموزان به مناطق یادمانی استان ایلام اعزام شدند که لازم می‌دانم از تلاش‌های فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مجموعه های مرتبط و همه فرمانداران محترم به خصوص فرماندارانی که یادمان‌های دفاع مقدس در حوزه جغرافیایی آنها قرار دارد و همچنین از دانشگاه‌های استان، آموزش و پرورش و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی قدردانی کنم

وی تأکید کرد: همه دستگاه‌ها نیز باید به نوبه خود به این حرکت عظیم معنوی کمک کنند تا شاهد برگزاری موثر اردوهای راهیان نور برای همه اقشار مختلف مردم باشیم. این مسئول افزود: در مقیاس ملی با هم افزایی همه عزیزان، استان ایلام از نظر تخصیص و تأمین منابع، جایگاه اول را احصا کرد و این نتیجه زحمات و تلاش جهادی همه عزیزان است. در سفر دوم ریاست جمهوری به استان نیز رقم خوبی تأمین و مصوب شده و به موقع اعلام می‌شود. وی در ادامه با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها در یادمان شرهانی از مصادیق کار جهادی بود، اظهار کرد: در این راستا از تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکارانشان که برای توسعه این زیرساخت‌ها تلاش شبانه روزی کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار