نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه مبارک فجر استان ایلام برگزار شد

‏نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با حضور «نور الدین الیاسی» مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 17January 2024

نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه مبارک فجر استان ایلام برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با حضور «نور الدین الیاسی» مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

«نورالدین الیاسی» مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این نشست ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: لازم است در این ایام ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به تبیین خدمات ارزنده‌ی دولت و نظام پرداخته تا امید و طراوت در جامعه بیش از پیش ایجاد شود.

وی ادامه داد: غبار روبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدا والا مقام و حضرت امام راحل (ره)، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری، دیدار با مسئولین استانی و تبیین و تشریح خدمات و فعالیت‌های دولت کار و کرامت، برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های کارگاهی ویژه جامعه کار و تلاش استان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، انتخاب و معرفی و تجلیل از کارگران و کارگروه‌های کار نمونه، برگزاری مسابقات هنری، برپایی نمایشگاه و تور‌ها و بازدید از کارخانجات و جلسات مشورتی کارگران و کارآفرینان و تقدیر از بنگاه‌ها و واحد‌های اقتصادی نمونه، حضور جامعه کارگری به همراه خانواده هایشان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... از جمله برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان ایلام عنوان کرد.

مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان گفت: با توجه به عملکرد و فعالیت تاثیر گذار این کمیته انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت و شرکت‌ها و تشکلات کارگری و کارفرمایی عضو از تمامی ظرفیت‌های خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار