دادستان دادسرای نظامی نیرو‌های مسلح ایلام:

دستگاه قضاء حامی پلیس در ماموریت‌ها است

«نوریان» گفت: دستگاه قضاء حامی پلیس در ماموریت‌های محوله قانونی است که با تعامل خوب، سازنده و منطقی می‌توانیم ماموریت‌هایی که در راستای برقراری نظم و امنیت توسط پلیس انجام می‌شود را به سر منزل مقصود رساند.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ - 17January 2024

دستگاه قضاء حامی پلیس در ماموریت‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «مظفر مهدیخانی» فرمانده انتظامی شهرستان چوار با «ایوب نوریان» دادستان دادسرای نظامی نیرو‌های مسلح ایلام دیدار وگفتگو کرد «نوریان» در این دیدار اظهار داشت: دستگاه قضاء حامی پلیس در ماموریت‌های محوله قانونی است.  

وی افزود: متولی برقراری امنیت در جامعه پلیس  است و در این رسالت خطیر و بسیار مهم بایستی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها با پلیس همکاری کنند چرا که احساس ناامنی از خود ناامنی پرخطرتر است.

این مسئول نقش پلیس را درایجاد امنیت و آرامش در جامعه مهم دانست و افزود: پلیس و دستگاه قضائی در کنار هم می‌توانند منشاء ایجاد امنیت پایدار در تمامی زمینه‌ها از جمله زمینه اجتماعی، روحی و روانی برای مردم و اجتماع باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند احساس خوبی از وجود امنیت داشته باشند.
 
دادستان دادسرای نظامی نیرو‌های مسلح ایلام با بیان اینکه خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک فراجا و قوه قضائیه است افزود:رویکرد اجتماعی پلیس و دستگاه قضا عاملی مهم در افزایش احساس امنیت در جامعه است.
 
«نوریان»، فراجا را نزدیکترین سازمان به دستگاه قضائی عنوان کرد و اظهار داشت: با تعامل خوب، سازنده و منطقی می‌توانیم ماموریت‌هایی که در راستای برقراری نظم و امنیت توسط پلیس انجام می‌شود را به سر منزل مقصود رساند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار