وزیر کشور: کشته شدن چهار کودک، سه زن و ۲ مرد در حمله پاکستان به اطراف سراوان

«احمد وحیدی» با اشاره به حمله امروز پاکستان به اطراف «سراوان»، گفت: چهار کودک، سه زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند، در انفجاری که در روستای حدود سه تا چهار کیلومتری مرز ایران رخ داده است، کشته شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 18January 2024

وزیر کشور: کشته شدن چهار کودک، سه زن و ۲ مرد در حمله پاکستان به اطراف سراوانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور با اشاره به حمله امروز پاکستان به اطراف «سراوان» در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اطلاعات دریافتی این است که چهار کودک، سه زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند، در انفجاری که در روستای حدود سه تا چهار کیلومتری مرز ایران رخ داده است، کشته شده‌اند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا این حمله از سمت پاکستان بوده است یا نه؟، گفت: جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد شد و موضع‌گیری رسمی انجام نشده است.
 
همچنین در پی حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان، یک مقام آگاه در گفت‌وگو با صداوسیما ضمن محکومیت شدید این حملات، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

«علیرضا مرحمتی» معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این‌باره گفت: ساعت ۴:۳۰ صبح امروز پنج‌شنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستا‌های مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار