وصیت‌نامه شهید عادل شجاعی:

اسلام را با حضور در صحنه یاری کنید

شهید عادل شجاعی در وصیت‌نامه خودآورده است: همیشه پشتیبان دولت انقلابی جمهوری اسلامی و روحانیت مبارز باشید و با حضور در صحنه اسلام را یاری کنید.
کد خبر: ۶۴۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹ - 22January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،، عادل شجاعی در سال ۱۳۴۳ در اردبیل دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.
 
فرازی از وصیت‌نامه شهید عادل شجاعی:
 
ما متعلق به این دنیا نبوده و نیستیم و فطرت حقیقی ما به سوی خداست و بازگشت همه هم به سوی اوست «انا لله و انا الیه راجعون» من خودم فکر نمی‌کنم که شهادت نصیبم شود، چون در این دنیا بنده‌ای گناهکار به خدا بودم و به گناهانم اعتراف می‌کنم.
 
ولی اگر لطف بیکران خداوند شامل حال ما هم بشود و شهادت در راه خدا را که منتهای آرزوی من است، به من بدهد.
 
پدر و مادرم: وظیفه شما در قبال شهادت این است که در مرگم گریه نکنید و با این کارتان دل دشمن را شاد نکنید و دست به آسمان برداشته و بگویید: «ربنا تقبلمنا هذا القربان»
 
خدایا این قربانی را از من قبول کن. توکل بر خدا کنید و صبر پیشه خود سازید که «ان الله مع الصابرین» خداوند با صبرکنندگان است.
 
برادران و خواهرانم: تا آخرین قطره خونتان پشتیبانی محکم برای اسلام و یار و یاوری خالص برای رهبرم باشید و همیشه پشتیبان دولت انقلابی جمهوری اسلامی و روحانیت مبارز باشید و با حضور در صحنه اسلام را یاری کنید و تمام کارهایتان و اعمالتان و رفتار و تفکرتان فقط خالص برای خدا و رضای الله باشد و تقوای پروردگار را پیشه خود سازید. در خاتمه از همه کسانی که از من بدی یا ناراحتی دیده اند حلالیت می‌طلبم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها