برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «خاکریز‌های بیداری» در مشهدالرضا

مراسم رونمایی از کتاب «خاکریز‌های بیداری» به همراه آیین تجلیل از تقدیرشدگان یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان خراسان رضوی سه‌شنبه سوم دی در مشهدالرضا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 22January 2024

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «خاکریز‌های بیداری» در مشهدالرضابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مراسم رونمایی از کتاب «خاکریزهای بیداری» مجموعه برگزیده اشعار دفاع مقدس و مقاومت شعرای خراسان رضوی به همراه آیین تجلیل از تقدیرشدگان یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان سه‌شنبه سوم دی ساعت ۹ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی واقع در بلوار برادران شهید خلیلی- انتهای پایانه زکریا برگزار می‌شود.

در این مراسم که جمعی از اهالی علم و ادب حضور خواهند داشت جمعی از شعرا سروده‌های خود را در حوزه دفاع مقدس و مقاومت قرائت می‌کنند.

کتاب «خاکریز‌های بیداری» مجموعه برگزیده اشعار دفاع مقدس و مقاومت شعرای خراسان رضوی است که توسط «سعید خومحمدی» و «محسن افکاری» گردآوری شده و توسط انتشارات «یاران رضا» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به زیور طبه آراسته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار