استاندار گیلان در جمع مردم علی‌آباد رودبار:

مردم با توجه به شاخص‌ها، نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی برگزینند

«عباسی» با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخابی آگاهانه و با در نظرگرفتن شاخص‌ها، افرادی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی برای کرسی مجلس شورای اسلامی برگزینند.
کد خبر: ۶۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 22January 2024

مردم با توجه به شاخص‌ها، نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی برگزینندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در جمع مردم خونگرم و ولایتمدار روستای علی‌آباد بخش مرکزی شهرستان رودبار ضمن تبریک ایام پرفضیلت ماه رجب و همچنین تقارن ارزشمند اعیاد رجب و شعبان با دهه مبارک فجر، انتخابات و اتصال آن به عید نوروز اظهار داشت: وظیفه ما براساس چهار راهبرد مقام معظم رهبری، امنیت، مشارکت، سلامت، رقابت و برگزاری انتخابات پرشور و صیانت از آرای مردم است که با تمام تلاش این کار را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با انتخابی آگاهانه و با در نظرگرفتن شاخص‌ها، افرادی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی برای کرسی مجلس شورای اسلامی برگزینند.

عباسی در ادامه با اشاره به تلاش دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای رفع مشکلات در مناطق مختلف از جمله در روستاها افزود: اشتغال و مسکن روستایی دستور رییس جمهور در راستای منویات مقام معظم رهبری، از جمله کارها و برنامه‌های دولت سیزدهم‌ است که این مهم در گیلان نیز مورد توجه قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت‌های اشتغال و مسکن در روستاها ادامه داد: با توجه‌ به موضوع اشتغال و مسکن روستایی و تحقق این ۲ در روستاها، دیگر نیازی به حضور روستاییان به شهرها و پیگیری اشتغال نیست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار سند تک برگ روستایی در گیلان صادر شد که صدور ۲۰ هزار سند روستایی در دولت سیزدهم انجام شده است.

عباسی با تشریح سایر اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه بیمه‌ای اعم از بیمه روستایی و عشایری و خدمات درمانی توجه کرده و کارهای ارزشمندی انجام داده است.

وی در ادامه در پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی مردم روستای علی‌آباد بخش مرکزی شهرستان رودبار ضمن رسیدگی به موارد آنان خاطرنشان کرد: طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفت بنابراین بنیاد مسکن در اسرع وقت نسبت به انجام طرح هادی در این روستا اقدام کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ارتباط با آسفالت، بهسازی و روکش جاده منجیل به علی‌آباد، فاضلاب، ایستگاه پمپاژ و انتقال آب دستورات لازم را ارائه داد.

در این دیدار صمیمانه که سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی، مشاور و سرپرست حوزه استاندار، جمعی از مدیران ستادی استانداری و نیز شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گیلان و فرماندار و مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند و به خواسته‌های مردم رسیدگی کردند، استاندار گیلان نیز با دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف منطقه، ضمن شنیدن مسائل آنان، دستورات لازم را برای رفع آنان صادر کرد.

استاندار گیلان همچنین با سه خانواده شهید، پدر شهید قربانعلی لاچینی، مادر شهید جاویدالاثر حسین امیری نیا و پدر و مادر شهید پرویز سرمعلی‌زاده دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار