شمیم خوش اعتکاف نوجوانان امام رضایی در ۱۱ استان کشور

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با مشارکت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی، اعتکاف نوجوانان امام رضایی را در ۱۱ استان کشور برگزاری می‌کند.
کد خبر: ۶۴۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 24January 2024

شمیم خوش اعتکاف نوجوانان امام رضایی در ۱۱ استان کشوربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «مجتبی مختاری» مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به فرارسیدن ایام‌البیض اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های اعتکاف در۱۱ استان و در ۲۱ نقطه با حضور سه هزار و ۵۰۰ نفر از دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مخاطبان آیین‌های اعتکاف گفت: برنامه‌های اعتکاف که به صورت اختصاصی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، شامل گفتگو‌های معرفتی، مناجات‌خوانی و کتابخوانی خواهد بود که با حضور استادان و مربیان شاخص برگزار خواهد شد.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه در رابطه با جزئیات برپایی آیین‌های اعتکاف گفت: یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های موسسه جوانان، توانمندسازی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در گام دوم انقلاب است و در برپایی این مراسم‌های معنوی اعتکاف، مجریان و مخاطبان این برنامه‌ها نوجوانان و جوانان دهه هشتادی هستند.

محتاری تصریح کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت و جایگاه ویژه نسل جوان و ارتقاء معرفتی آن‌ها سبب شده است که موسسه جوانان آستان قدس رضوی طی سال‌های اخیر به مرکزی الهام‌بخش و الگوساز در حوزه معرفت‌افزایی در سطح کشور تبدیل شود.

انتهای پام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار