دلنوشته/ علی‌اصغر زینلی

پدری که جایش واقعا خالی است!!

و در دنیای آزادگان سرافراز هرکس با مرحوم «سید علی‌اکبر ابوترابی» از نزدیک حشر و نشری داشته است بدون استثاء او را پدر معنوی خود دانسته و حتی برخی مقام آن بزرگوار را برتر و بالاتر از پدران نسبی خود دانسته و می‌دانند.
کد خبر: ۶۴۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 27January 2024

پدری که جایش واقعا خالی است!!گروه استان‌های دفاع‌پرس _ «علی‌اصغر زینلی» آزاده دفاع مقدس؛ میلاد مسعود حضرت علی علیه‌السلام به شایستگی زیبنده نام زیبای پدر است. همه انسان‌ها زندگی و حیاتشان را مدیون فرشته‌ای بنام «پدر» هستند، چه از نظر تکوینی و چه از منظر معنوی و عاطفی، هیچکس قادر نیست برای چنین فرشته‌ای مشابهی تصور نماید و کسی هرگز حاضر نیست چنین واژه مقدسی را نثار کسی دیگر کند.

اما خدا بواسطه لطف و عنایتی که به «احسن الخالقین» خود داشته است مرتبه و منزلت برخی انسان‌ها را بقدری بالا می‌برد که وقتی در مقابل چنین فرشته‌هایی قرار می‌گیری هیچ واژه‌ای را زیباتر و رساتر از پدر نمی‌یابی؛ و در دنیای آزادگان سرافراز هرکس با مرحوم «سید علی‌اکبر ابوترابی» از نزدیک حشر و نشری داشته است بدون استثاء او را پدر معنوی خود دانسته و حتی برخی مقام آن بزرگوار را برتر و بالاتر از پدران نسبی خود دانسته و می‌دانند.

پای صحبت هر آزاده‌ای نشستیم آنچه از خصایص آن بزرگوار شنیدیم چیزی جز نگاه و محبت پدرانه نبوده است؛ و این روز‌ها که به یُمن میلاد مولود کعبه فضای جامعه معطر به نام مقدس پدر است آزادگان عزیز خود را یتیم دیده و جای آن مهربان پدر را در میان خود خالی می‌بینند.

فرصت را مغتنم شمرده و بهترین درود‌های خود را نثار روح پاکش می‌داریم.

خوشا به سعادت آزادگان عزیزی که روز پدر را با زیارت، ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام و پدر معنوی خود مرحوم ابوترابی در جوار مضجع شریف امام مهربانی‌ها جشن گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار