پدر شهیدان والامقام «اسدالهی» به لقاءالله پیوست

پدر شهیدان «اسدالهی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ - 28January 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحوم حاج «حسن اسدالهی» پدر شهیدان والامقام «محمدرضا و علیرضا» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن ۹۱ سالگی و در بیمارستان آبان تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان والامقام «اسدالهی» به لقاءالله پیوست

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان اسدالهی، درگذشت این پدر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.

پیکر این پدر بزرگوار دوشهید روز گذشته (شنبه) در شهر ری تشییع و درگلزار شهدای امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید علیرضا اسدالهی یازدهم اسفند ۱۳۳۴، در شهرستان ری دیده به جهان گشود. سال ۱۳۵۶ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نوزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، با سمت تک تیرانداز در دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره به کتف، شهید شد. مزار وی در بهشت زهرای شهرستان تهران قرار دارد.

شهید محمدرضا اسدالهی در بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۴۸ در شهرستان ری دیده به جهان گشود. او دانش آموز دوم راهنمایی بود؛ که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر بیست و دوم اسفند ماه سال ۱۳۶۳ با سمت تک تیرانداز در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۳ پس از تفحص، در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپرده شد. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار