در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: اقدام مضحک غربی‌ها در خصوص ماهواره ثریا/ بی‌اعتباری رژیم صهیونیستی با رای دادگاه لاهه بیشتر مشخص شد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بیانیه انگلیس، آلمان و فرانسه در مورد پرتاب ماهواره ثریا گفت: آن‌ها با پیشرفت ما مخالف هستند و این محکومیت خنده‌آور است. 
کد خبر: ۶۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 28January 2024

رئیس شورای شهر تهران: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه در خصوص ماهواره ثریا خنده‌آور است/ رای دادگاه لاهه نشان داد رژیم صهیونیستی در دنیا بی‌اعتبار استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و یازدهمین جلسه شورا با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید شهر تهران با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه معظم‌له در مورد تهران مطرح کردند مسائلی بسیار مهم، روشن، نو، شفاف و جدید بود و بیانات معظم‌له باید تبیین شود. 

چمران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند صحبت در مورد تهران کم شده و حق تهران در خیلی از مسائل ادا نشده است، گفت: استان تهران بالغ بر ۱۶ میلیون جمعیت دارد، اما از نظر بودجه‌ای آخرین استان کشور است و از استان‌های دیگر با جمعیت بسیار پایین‌تر کمتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی بیمارستان گاندی گفت: با هم‌افزایی‌های صورت گرفته خوشبختانه به هیچکدام از بیماران آسیبی وارد نشد و همه بیماران به دیگر مراکز درمانی منتقل شدند. 

وی با اشاره به شکایت آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل و نسل‌کشی به رای نشست گرچه انتظار بیش از این بود و باید بمباران متوقف شود؛ در این دادگاه بر توقف نسل کشی تاکید و رای آن صادر شد و نشان داد اسرائیل در دنیا اعتبار و آبرویی ندارد. 

چمران اظهار داشت: متاسفانه همچنان سیل سلاح از آمریکا به رژیم صهیونیستی روان است و آمریکا در این نسل کشی، قحطی، بی آبی و مرگ خاموش آن‌ها شریک است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانیه انگلیس، آلمان و فرانسه در مورد پرتاب ماهواره ثریا گفت: آن‌ها با پیشرفت ما مخالف هستند و این محکومیت خنده‌آور است. 

وی افزود: از دانشمندان و متخصصین در زمینه‌های علمی درخواست داریم همچنان پیش بروند و علمدار علم در دنیای امروز باشند. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها