فرمانده نیروی دریایی سپاه:

حفظ نظام خواسته شهدا و وظیفه امروز ما است

سردار سرتیپ «تنگسیری» با بیان اینکه یکی از خواسته‌های شهدا از ما حفظ نظام است به فرمایشات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگر دشمن، حرم جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند سایر ارزش‌ها نیز مورد تهدید قرار می‌گیرد. از این رو حفظ نظام اسلامی وظیفه امروز ما است.
کد خبر: ۶۴۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ - 29January 2024
حفظ نظام خواسته شهدا و وظیفه امروز ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، دومین اجلاسیه شهدای عرصه گمنامی با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهید شاخص اطلاعات سرلشکر پاسدار شهید حسن باقری و به مناسبت روز اطلاعات در سالن امام علی (ع) سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
 
سردار سرتیپ «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اجلاسیه اظهار داشت: همه شهدای عزیز ما اعم از مدافعین حرم، مدافعین امنیت و... همیشه رشادت و دلیری مردی‌های بسیاری از خود نشان داده اند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهید حسن باقری از شهدای سرآمد اطلاعات زمان جنگ بود، به هوش و ذکاوت شهید باقری اشاره کرد و گفت: وی یکی از با اخلاص‌ترین نیرو‌های دفاع مقدس است. یک عملیات موفق یک اطلاعات موفق می‌خواهد که این شهید عزیز در این راه زحمات بسیار زیادی کشیدند.
 
وی با بیان خصلت‌های نیرو‌های اطلاعاتی همچون ایمان، شهادت طلبی، خستگی ناپذیری، دلیرمردی و بسیاری از خصلت‌های نیکوی دیگر از جمله شجاعت است، تصریح کرد: نیرو‌های اطلاعات هر شب با استرس زیاد به دنبال رفع موانع بودند. آن‌ها با هوش خود می‌توانستند امکانات دشمن و مسیر راه را مشخص کنند و گاهأ در یک کمین مجبور بودند ساعت‌ها بایستند تا ببینند این کمین چه بوده است.
 
وی با تاکید بر اینکه سلامت نیرو‌ها در دستان نیروهای اطلاعات بود، تصریح کرد: صبوری نیرو‌های اطلاعاتی از خصلت‌های ویژه این عزیزان است تحمل سختی ها، سرما، گرما و شرایط سخت از دیگر خصلت‌های نیرو‌های اطلاعاتی بود همچنین نیرو‌های اطلاعاتی خوب می‌دانند اگر آن‌ها امروز یک زخم بردارند باعث می‌شود یک گردان زخمی و شهید نشوند. ان‌ها بچه‌های نترس و عاقلی بودند.
 
سردار سرتیپ «تنگسیری» با بیان اینکه یکی از خواسته‌های شهدا از ما حفظ نظام است به فرمایشات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگر دشمن، حرم جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند سایر ارزش‌ها نیز مورد تهدید قرار می‌گیرد. از این رو حفظ نظام اسلامی وظیفه امروز ما است. در این برهه زمانی حساس ولایت فقیه به حضور در انتخابات تاکید دارند؛ امروز انتخابات و انتخاب اصلح فرمان رهبر معظم انقلاب است بنابراین باید حضور پیدا کنیم و دشمن را مأیوس کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: دشمن اگر متوجه ضعف و سستی ما بشود قطعأ حمله می‌کند. دل دشمن با گام‌های استوار شما می‌لرزد. اگر همه با هم در مقابل دشمن بایستیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. به مرحمت خون شهدا کار‌های بزرگی صورت گرفته است و خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار