مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مازندران خبر داد؛

برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت در دانشگاه‌های مازندران

حجت الاسلام «رحیمیان»، برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت را از برنامه‌های مهم دانشگاه‌های مازندران در ایام دهه فجر برشمرد.
کد خبر: ۶۴۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ - 29January 2024

برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت در دانشگاه‌های مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد رحیمیان» مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مازندران امروز در نشست با خبرنگاران استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما با تمام انقلاب‌های دنیا فرق دارد، اظهار داشت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه هرچه بیشتر در شهر‌های استان برگزار شود.
 
وی بر جایگاه و اهمیت دهه مبارک فجر در شرایط حال حاضر تاکید کرد و افزود: امروز برکات انقلاب اسلامی را در بیداری ملت‌ها به ویژه در طوفان الاقصی مشاهده می‌کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند، تصریح کرد: نقش دانشگاه‌ها در تاثیرگذاری و مشارکت عمومی در انتخابات بسیار مهم است.

این مسئول با اعلام اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیشترین نقش را در جامعه معلمان و دانشگاهیان ایفا می‌کنند، ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی در استان مرکز دانشگاهی نداشتیم و تنها در شهر‌های ساری، بابلسر و بابل موسسه آموزش عالی فعال بود.

حجت الاسلام رحیمیان از فعالیت ۱۶۰ هزار دانشجو در تمام دانشگاه و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های علمی چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته است.

رئیس کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مازندران فضاسازی محوطه دانشگاه‌ها، حضور مبلغان در نشست‌های معرفتی، برگزاری نماشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه عکس، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری میزگرد‌های تبیینی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، استفاده از فضای مجازی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت از برنامه‌های مهم دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر است.

وی از حضور هزار و ۲۰۰ دانشجوی استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: رسانه‌ها برای معرفی فعالیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار