شهادت جوانان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانند روز‌های گذشته به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۶۴۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 30January 2024

شهادت جوانان فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، این عناصر اشغالگر به اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش برده و موید الشربی یکی از اسرای فلسطینی آزاد شده را مجدداً بازداشت کردند.

منطقه شرقی شهر نابلس نیز شاهد حمله این نظامیان صهیونیست بوده است. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که عناصر اشغالگر به صورت گسترده به اردوگاه طولکرم نیز یورش بردند.

المیادین به نقل از رسانه‌های فلسطینی گزارش داد که نظامیان صهیونیست بعد از حمله به بیمارستان ابن سینا در جنین دست کم سه جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

همچنین گزارش شده که شمار زیادی از نظامیان اشغالگر به همراه تجهیزات نظامی خود بامداد امروزه به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری یورش بردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که همزمان با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه نور شمس، اینترنت در این منطقه هم مختل شده است.

کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و شکست اطلاعاتی سنگین رژیم صهیونیستی در نتیجه اجرای این عملیات، شاهد تعرض‌ها و یورش‌های مکرر نظامیان ارتش این رژیم و شهادت، زخمی‌شدن و بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها