در دیدار امیرعبداللهیان و فرمانده ارتش پاکستان؛

ایران و پاکستان بر افزایش همکاری‌های نظامی و امنیتی توافق کردند

در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با فرمانده ارتش پاکستان بر افزایش همکاری‌های مقامات نظامی و امنیتی ایران و پاکستان در مبارزه با تروریسم توافق شد.
کد خبر: ۶۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 30January 2024

ایران و پاکستان بر افزایش همکاری‌های نظامی و امنیتی توافق کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در پاکستان با ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار با مرور روابط دو کشور در زمینه‌های سیاسی و امنیتی، بر ضرورت اجرایی شدن توافقات موجود بین دو کشور تاکید کردند.

در این دیدار که در هیأت همراه وزیر امور خارجه نمایندگان دستگاه‌های نظامی و امنیتی نیز حضور داشتند، درباره اتفاقات رخ داده در هفته گذشته مباحث خود را مطرح ساختند.

در پایان این دیدار دوطرف توافق نمودند با افزایش همکاری‌های مقامات نظامی و امنیتی، اقدامات خود علیه گروه‌های تروریستی را بیش از پیش افزایش دهند.

همچنین مقرر شد توافق‌های امنیتی بین دو کشور در همه سطوح با جدیت به مرحله اجرا درآید و با برنامه ریزی و اجرای شدن توافقات موجود در زمینه‌های امنیتی، مرزی، اقتصادی، تجاری به ویژه خط لوله گاز، امور رسانه‌ای با جدیت برنامه کاری خود را به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار