مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شود

حجت‌الاسلام «حاتمی کن‌کبود» گفت: پنج هفته تا روز انتخابات وقت داریم، لازم است هر دانشگاه قرارگاه انتخاباتی خود را فعال کند تا بتوانیم از این طریق دانشجویان و اساتید را پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۶۴۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 30January 2024

قرارگاه انتخاباتی در دانشگاه‌ها تشکیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب حاتمی کن‌کبود»  امروز (سه‌شنبه) در شورای فرهنگی دانشگاه‌های لرستان که با حضور «علیرضا کلانتر مهرجردی» معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور، «فرهاد فرامرزین» رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در سالن جلسات این واحد برگزار شد، اظهار داشت: اگر مشارکت دانشگاهیان در انتخابات ۱۰ درصد بالاتر برود به طبع آن مشارکت مردم نیز ۲۰ درصد بالاتر می‌رود.

وی با اشاره به تعطیلات بین دو ترم در دانشگاه‌ها افزود: این بازه زمانی بهترین فرصت است که کارکنان را پای کار بیاوریم و هم‌اندیشی شود.

این مسئول ادامه داد: باید دوره‌های ضمن خدمت با پیوست انتخاباتی برای کارکنان برگزار و برای اساتید نیز هم‌اندیشی و ضیافت اندیشه را برگزار کنیم. زمان خالی میان دو ترم که دانشجو نداریم فرصت طلایی کار با کارکنان و اساتید است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان ادامه داد: بعد از ۲۲ بهمن تا انتخابات، ۲۰ روز فرصت داریم که مناظرات دانشجویی و تریبون آزاد را برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حاتمی یادآور شد: نشست‌ها و کنفرانس‌ها و برنامه‌های جدی تریبون آزاد در داخل دانشگاه و بیرون و مناظرات کاندیداها در دانشگاه را داشته باشیم، این ۲۰ روز طلایی را از الان باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار