نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیازمند مدیریت جهادی در بخش کشاورزی هستیم

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: برای رفع چالش‌های بخش کشاورزی نیازمند مدیریت و فعالیت جهادی هستیم.
کد خبر: ۶۴۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 30January 2024

نیازمند مدیریت جهادی در بخش کشاورزی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع کشاورزان اظهار داشت: اقتصاد و تولید یکی از مولفه‌ها و مقوله‌های اساسی برای توسعه جامعه است که دولت باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشد. 

وی افزود: کشاورزی پایه تولید و توسعه و همچنین کشاورزان منشا خدمات در جامعه هستند و خدمتگزاری به این قشر زحمتکش جامعه یک توفیق الهی است.

امام جمعه ساری ادامه داد: به رغم تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های مختلف چالش‌های بسیاری در بخش کشاورزی وجود دارد که رفع آن نیازمند مدیریت و فعالیت جهادی است.

وی بیان کرد: دست‌یابی به چشم انداز مطلوب در بخش کشاورزی و دامداری نیازمند هم افزایی مجموعه‌ای از سیاست‌های دولت، نهاد‌ها و صاحبنظران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری بر اساس بیشترین بازدهی در بخش کشاورزی امری ضروری است و انتظار داریم دولت به استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی نگاه ویژه داشته باشد.

مطالب بیشتر:

**جشن‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برگزار شود

**حضور مردمی در انتخابات «ایران قوی» را شکل می‌دهد

این مسئول ادامه داد: بسیاری از محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی به هدر می‌رود باید در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا کشاورز متضرر نشود.

آیت الله محمدی لائینی اذعان داشت: با برندسازی و توسعه فرآوری در بخش کشاورزی به ویژه در روستاها؛ توسعه مشاغل خانگی، توسعه اقتصاد در روستا‌ها عملیاتی و در نهایت سبد اقتصاد خانوار غنی‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات کشاورزان، باغداران، گله دارند و دامداران باید توسط اهل فن احصاء و با ارائه راهکار مناسب جهت رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها