در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام (ره)؛

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره): امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است

حجت‌الاسلام خمینی گفت: هر مسئله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد انحراف است.
کد خبر: ۶۴۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 31January 2024

سید حسن خمینی: امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن خمینی» تولیت حرم امام خمینی (ره) صبح امروز در حاشیه در مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر، با اشاره به تقابل بین خیر و شر در قرآن، اظهار داشت: آنچه از دید قرآن جزو بدی‌ها ذکر شده، ایمان نداشتن و عدم رسیدگی به فقرا است.

وی افزود: تقابل بین خیر و شر در نگاه قرآن به ایمان و درد مردم داشتن برمی‌گردد؛ در کنار ایمان به خدا باید به فکر مردم بود. شما عزیزان در دولت به این فرصت و وظیفه توجه دارید و امروز که کار دست مومنان است و در رأس دولت هم یکی از مومنان هست، به بحث معیشت و طعام مسکین باید توجه جدی کرد. تمام داستان به همین برمی گردد؛ اینکه ایمان و درد فقرا داشت و از کنار یک دردمند به سادگی عبور نکرد و تلاش برای حل مشکل و در یک گام بالاتر تبدیل این روحیه به فرهنگ است.

**مطالب بیشتر

رئیس جمهور: امام خمینی (ره) زنده است، چون انقلاب اسلامی زنده است/ میراث امام (ره) زندگی ضد استکباری بود 

سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است، اظهار داشت: امروز ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه نسبت به این رژیم چگونه موضع می‌گیرند. سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا به عزا نشسته است، اما ۲۶ هزار نفر در غزه تکه تکه شدند، اما دنیا سکوت می‌کند.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: هر مسئله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد انحراف است. هیچ چیز در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب و نسل‌کشی را بگیرد. 

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار