جزئیات ثبت نام ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

به استناد مجوز سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در سه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز و مربی امور تربیتی، تربیت بدنی و مشاوره به تعداد ۷۲۰۹۱ نفر می‌کند.
کد خبر: ۶۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ - 31January 2024

قابل توجه متقاضیان ایثارگر برای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بر این اساس آزمون آموزگار ابتدایی با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال‌جاری و آزمون دبیری و هنر آموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز است.

در این راستا دفترچه راهنمای ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ در درگاه اینترنتی آن سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ خواهد بود.

مطابق با اطلاعیه آن وزارت آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی مربیان تربیت بدنی، بهداشت و سلامت و همچنین مشاوران مدارس به تعداد بیش از ۱۹ هزار با مجری‌گری سایت جهاد دانشگاهی در تاریخ ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

از مجموع کلیه رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی آن وزارت تعداد ۱۸۵۰۰ نفر به سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد ایثارگران تخصیص یافته است.

متقاضیان ایثارگری که قصد اشتغال در آن وزارت در کسوت آموزگاری و دبیری را دارند، می‌توانند با شرکت در آزمون مذکور از این فرصت شغلی و سهمیه‌های استخدامی قانونی خود بهره‌مند شوند؛ لذا باید به کلیه مشمولان ایثارگر با حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون به منظور ثبت‌نام در این آزمون به هر طریق ممکن اطلاع‌رسانی شود تا بتوانند در این آزمون ثبت‌نام کنند منابع آزمون نیز همان منابع آزمون سال گذشته است.

ضمنا متذکر می‌شود متقاضیان ثبت‌نام باید در مدت زمان فوق و در روز‌های اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی ثبت نام خودداری کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار