معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد بندرعباس شد

در ادامه سفرهای استانی دور دوم هیات دولت سیزدهم صبح امروز، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد بندرعباس شد.
کد خبر: ۶۴۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ - 01February 2024

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، فرناز هوشیار پارسیان مشاور و دستیار اجرایی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: بازدید از دستاوردهای مجموعه تولیدی ماه مدرسه استثنایی دخترانه مهر، نشست تخصصی تبیین دستاوردهای نظام با حضور اقشار مختلف بانوان استان،جشن ازدواج آسان و اهدای ۱۱۰جهیزیه،بازدید از دستاوردهای شبکه خیریه کارآفرینی هرمزگان،بازدید از دستاوردهای صندوق خرد زنان و محصولات کشاورزی،دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد آقای حسین آتش بار، بازدید از کمپ ترک اعتیاد بانوان ( موسسه برکه برهان آفرینش ) از جمله برنامه‌های سفر دکتر خزعلی به بندرعباس است.

وی ادامه داد: سفرهای دور دوم هیات دولت با هدف بررسی میزان اجرای مصوبات دور اول و بررسی نیازمندی‌های جدید استان هرمزگان در حال اجرا ‌است.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: شناسایی، برنامه ریزی و اقدام برای حل مشکلات مردم هرمزگان در حوزه های مختلف، از اهداف اصلی سفر دولت به هرمزگان است که یکی از این حوزه ها، زنان و خانواده محسوب می شود.

در همین راستا، مصوبات مختلفی برای بانوان هرمزگانی در دو سال گذشته دولت سیزدهم تصویب و اجرا شد که از جمله آن ها می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

-حمایت تسهیلاتی برای زنان کارآفرین و ارائه تسهیلات ویژه زنان روستایی و سرپرست خانوار برای رونق کشاورزی که اجرای این مصوبه موجب شده که بیش از ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و نفرات بسیاری به صورت غیرمستقیم در رسته‌های مختلفی از جمله دام و شیلات، صنایع دستی، کشاورزی و مشاغل خانگی ارتقای کسب‌وکار داشته باشند و حتی به صادرات برسند.

به علاوه در این استان، مصوبات حمایتی برای دختران بازمانده از تحصیل و همچنین اجرای طرح زایمان ایمن در نظر گرفته شده و درحال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار