سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

آیت الله نمر با سخنرانی های کوبنده، فساد آل سعود را بیان می‌کرد

چراغی‌پور گفت: دولت عربستان باید بداند شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور منجلابی سخت برای سران سعودی ایجاد کرده که در واقع راه نابودی و شکست این دولت فاسد و جاهل را هموارتر کرده است
کد خبر: ۶۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ - 03January 2016

آیت الله نمر با سخنرانی های کوبنده، فساد آل سعود را بیان می‌کرد

خبرنگار دفاع پرس از ایلام، در گفتگو با حجت الاسلام علی چراغی پور، اظهار کرد: جهان اسلام نباید در برابر این جنایت هولناک و ضد انسانی عربستان سکوت کند.

 وی، افزود: مسلمانان و به ویژه شیعیان باید مجامع بین المللی دفاع از حقوق بشر و همچنین جامعه اسلامی را به واکنش قاطع در قبال اقدام وحشیانه آل سعود وادار کند.

چراغی پور تاکید کرد: بدون شک دولت منحوس آل سعود عواقب جنایت خود در اعدام و به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را خواهد دید.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه اعدام شیخ نمر توسط آل سعود زخمی عمیق بر پیکره اسلام است گفت: رژیم سعودی در طول یک سال اخیر با حمایت های آشکار و پنهان نظام سلطه و صهیونیست بین الملل جنایاتی ضد انسانی بر پیکره جهان اسلام وارد کرده که فاجعه منا و کشتار مردم مظلوم یمن از نمونه های آن است.

چراغی پور، یادآور شد: این حرکت ضد انسانی و مغایر با اصول بشری رژیم سعودی جنایتی بزرگ و در جهت ساکت کردن مخالفان خود بوده البته اشتباهی احمقانه و پرخطر محسوب می شود.

وی، خاطرنشان کرد: آیت الله شیخ نمر باقر النمر همواره با سخنرانی های کوبنده خود فساد رژیم آل سعود را بیان می کرد و در کمال شجاعت مواضع ضد سعودی خود را به گوش جهانیان می رساند.

آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان روز گذشته به همراه ۴۶تن دیگر توسط رژیم آل سعود به بهانه اقدام بر ضد امنیت این کشور اعدام شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار