در پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق آمد؛

پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی از حیات سیاسی فرهنگی ایران را رقم زد

امیر «معصومی» در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، بهمن ۱۳۵۷ را که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد آغاز فصل جدید از حیات سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۶۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 03February 2024

پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی از حیات سیاسی فرهنگی ایران را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ» 

۱۲ بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم (ع) به آغوش گرم میهن است؛ مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش، پشت دشمنان قسم خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد.

 دوازدهم بهمن برای همه ایرانیان وطن‌دوست و همه غیرتمندان این سرزمین فراموش‌ناشدنی است، چراکه خروش ایران در آن روز دیدنی بود و فصل نوینی در این سرزمین آغاز شده و ایران با رهبری داهیانه حضرت روح‌الله روح و جان دیگری گرفت.

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه، روحانی و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز نماید و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌بدیل خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم.
 دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

با درود به روح مطهر آن امام همام، روز رویش جوانه‌های عزت و غیرت و آزادگی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و همه مردم شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار