شهادت ۴ رزمنده لشکر فاطمیون در حمله آمریکا به سوریه+ تصاویر

در پی حمله ارتش تروریستی آمریکا به سوریه، ۴ تن از رزمندگان لشکر فاطمیون به درجع رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۶۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 04February 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی حمله ارتش تروریستی آمریکا به سوریه، ۴ تن از رزمندگان لشکر فاطمیون به درجع رفیع شهادت نائل آمدند. «محمد علی‌اکبری»،‌ «سید حمزه علوی»، «سید علی حسینی» و «سید محمدرضا سادات علوی» اسامی شهدای حمله اخیر هستند که در این میان، «سید حمزه علوی» از رزمندگان با سابقه این لشکر بود.

شهادت ۴ رزمنده لشکر فاطمیون در حمله آمریکا به سوریه+ تصاویر

شهید مدافع حرم سید حمزه علوی متولد ۱۳۳۷ در ولایت پروان افغانستان بود که سابقه حضور در جهاد افغانستان بر علیه شوروی سابق و همچنین دفاع از انقلاب اسلامی در  دفاع مقدس را در کارنامه خود دارا بود.

قرار است پیکر این شهید طبق اعلام مرکز رسانه فاطمیون در شهر مشهد تشییع و به خاک سپرده شود.


شهادت ۴ رزمنده لشکر فاطمیون در حمله آمریکا به سوریه+ تصاویر
شهید «سید حمزه علوی»

فاطمیون از ۱۳۹۲ سال به منظور همراهی با جبهه مقاومت در برابر تجاوز نیروهای تکفیری در سوریه داوطلب حضور در این کشور شدند. رزمندگان افغانستانی مدافع حرم بعد از مدتی تیپ و سپس لشکر فاطمیون را تشکیل دادند تا در جبهه مبارزه با تروریست‌ها یکی از لشکرهای خط شکن و شجاع میدان دفاع از حرم باشند. این لشکر در طول هشت سال جنگ نزدیک به سه هزار شهید را تقدیم اسلام کنند. پس از پایان جنگ نیز فاطمیون به منظور پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت همچنان در سوریه حضور موثر دارد و از این رو در حملات پراکنده تروریست‌های تکفیری، آمریکایی و نیروهای رژیم صهیونیستی شهدایی را تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار