در چهارمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

برگزاری ۱۶۰۰ یادواره شهدا همزمان در مدارس قم

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان قم در ۱۶۰۰ واحد آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 04February 2024

برگزاری ۱۶۰۰ یادواره شهدا همزمان در مدارس قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان قم به صورت همزمان در ۱۶۰۰ واحد آموزشی برگزار شد.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه حضور در یکی از دبیرستان‌های مجری یادواره شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع توجه به شهدا و فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در نظام تعلیم و تربیت و تربیت تمام ساحتی بطور پیوسته و جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به آماده سازی بستر‌های لازم برای برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان عنوان کرد: همه تشکل‌های دانش آموزی در این زمینه مهیای برگزاری یادواره هستند و تلاش بر این است که مدارس از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودشان در برپایی یادواره بهره‌مند شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه در بسیاری از علوم، جمهوری اسلامی جزء ده رتبه برتر جهان است، گفت: امروز همه این افتخارات از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شاهد افول روزافزون استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جهان هستیم.

وی لازمه قدرشناسی از نعمت انقلاب و ولایت و حراست از دستاورد‌های خون شهدا را حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار