سالن ورزشی روستای «دستجان» افتتاح شد

سالن ورزشی روستای دستجان با عزم دولت سیزدهم پس از ۱۵ سال به اتمام رسید و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 06February 2024

سالن ورزشی روستای «دستجان» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آئین افتتاح سالن ورزشی روستای دستجان و بهره‌برداری همزمان با طرح‌های عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی فراهان روز دوشنبه با حضور مخلص الأئمه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سالن ورزشی روستای دستجان از جمله طرح‌هایی است که اتمام آن مورد مطالبه مردم و جوانان این روستا بوده و سرانجام با عزم دولت سیزدهم پس از ۱۵ سال برای به اتمام رسید و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.همچنین با حضور استاندار مرکزی، کلنگ‌زنی پروژه ۱۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر فرمهین در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع اجرا شد و در این پروژه ۹۸ قطعه دو طبقه به صورت گروه ساخت احداث می‌شود.

تحویل سه واحد مسکن محرومین در روستا‌های شهرستان فراهان از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی دهه فجر فراهان بود که با حضور استاندار مرکزی یک باب منزل مسکونی محرومین در روستای ضیاءآباد افتتاح و دو واحد مسکن محرومین نیز در روستا‌های گونه و امیرآباد تحویل، ولی نعمتان شهرستان شد.

به برکت چهل و پنجمین بهار انقلاب، ۳۷ پروژه دهیاری‌های بخش خنجین شهرستان فراهان شامل زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، سنگ فرش، جدول‌گذاری و... با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال به صورت متمرکز همزمان با افتتاح پانسیون پزشکان مرکز سلامت شهر خنجین، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. افتتاح ساختمان شورای شهر فرمهین از دیگر طرح‌های مورد افتتاح در فراهان بود، این ساختمان در مساحت ۱۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار