فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

پلیس به پهپادهای نسل جدید مجهز می‌شود

سردار رادان» گفت: رزمایش ویژه ای در پهنه کویر به زودی با پهپادهای نسل جدید رقم خواهد خورد تا کویر به منظور ارتقای امنیت کویر بیشتر مورد توجه و نظارت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ - 06February 2024

پلیس به پهپادهای نسل جدید مجهز می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم کلنگ زنی مسکن انتظامی در سمنان اظهار داشت:  سمنان و چند استان کشور درگیر با پدیده کویر هستند و به منظور ارتقای امنیت و نظارت‌های بیشتر نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی در یک الحاق به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: رزمایش ویژه ای در پهنه کویر به زودی با پهپادهای نسل جدید رقم خواهد خورد تا کویر به منظور ارتقای امنیت کویر بیشتر مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: مرزهای کشور ۹۴ درصد در حوزه انتظامی است و حدود پنج تا ۶ درصد آرامش مرزها توسط ارتش، سپاه و یا به صورت تلفیقی تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: خلاء مرزی در استان سیستان و بلوچستان با تخصیص اعتبار دولت و با اقدامات ویژه در آینده نزدیک پوشش داده می‌شود که با انسداد مرزها همبستگی خوبی در مناطق در شرق و شمالشرق رقم خواهد خورد.

سردار رادان با اشاره به اینکه مردم همراه و همپای پلیس هستند، بیان کرد: شاخص امنیت در استان سمنان مطلوب است و همراهی مردم، همکاری مسوولان و تلاش انتظامی از جمله عوامل بالا بودن شاخص‌های امنیت در استان سمنان است.

وی با اشاره به بهره برداری از خانه های سازمانی نیروی انتظامی استان سمنان، اضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی سهم سمنان ۷۵۰ خانه سازمانی است که طی ۲ سال و نیم تکمیل شود و در حال حاضر یکسال از روند اجرایی آن گذشته است.

وی ادامه داد: از ۱۵۸ واحد در استان سمنان که در دست ساخت بود امروز ۲۴ واحد افتتاح شد و ۱۴۴ واحد دیگر به استان سمنان تعلق گرفت تا خدمات شایسته زیرساختی ارایه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار