فرمانده انتظامی کشور:

تلاش دشمنان و معاندان نظام برای فراموش کردن راه شهدا/ دشمن به دنبال ناامیدی مردم است

سردار «رادان» گفت: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است، امروز اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی باشیم، گمراه نخواهیم شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ - 06February 2024

تلاش دشمنان و معاندان نظام برای فراموش کردن راه شهدا /دشمنان به دنبال ناامیدی مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کشور بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در اجلاسیه شهدای فراجای سمنان در سالن هلال احمر مرکز استان اظهار داشت: در روزگاری که تلاش دشمنان و معاندان نظام برای فراموش کردن راه شهدا است، برگزاری چنین رویدادهایی اهمیت بسزایی داشته و گرامی داشت مجاهدت‌های شهدا است.

وی افزود: یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام استان سمنان، حاج حسن شاطری، سید رضی موسوی چاشمی و ۱۱۱ شهید عرصه نظم و امنیت را گرامی می‌داریم.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: شهدا دو روزی را ماندند در عالم باور تا بمانند، بیاییم از شهدا درس بگیریم که اگر رفتیم، جاودانه باشیم، اول حکم این است که امت بشویم و بپذیریم که در قالب یک امت وظیفه، مأموریت و راه و روش داشت و پس از آن باید امام و مکتب داشته باشیم.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی مردم است در صورتی کا امروز اقتدار ایران مثال زدنی است، افزود: امروز اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی باشیم، گمراه نخواهیم شد.

وی گفت: دشمن دسیسه و توطئه کرده و بر طبل نیامدن و عدم مشارکت در بحث انتخابات پیش رو، ۱۱ اسفند ماه می‌کوبد و در عین حال رهبر معظم انقلاب نیز فرمان مشارکت قوی را دادند، لذا باید آگاه باشیم که در مقابل باطل بایستیم و به وظیفه خود در حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و ترغیب دیگران به انجام این مهم عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار