حضور حداکثری اقتدار ملی/رییس ستاد انتخابات استان ایلام:

۶۳۳ صندوق آماده‌ی دریافت آراء استان ایلام است

«حسنی» گفت: برای تسهیل در برگزاری انتخابات، تعداد ۸۰ صندوق اخذ رای به تعداد صندوق‌ها اضافه شد و این دوره بیش از ۶۳۳ صندوق اخذ رای در استان آماده‌ی دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.
کد خبر: ۶۴۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 06February 2024
۶۳۳ صندوق آماده‌ی دریافت آراء استان ایلام است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «محمد‌سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان روز در همایش آموزشی توجیهی هیات‌های نظارت استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها، اظهار داشت: در بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای عوامل انتخابات، ۲۴ هزار‌نفر ساعت آموزش برای عوامل اجرایی انتخابات از جمله معاونین سیاسی فرمانداران، بخشداران و عوامل سر‌صندوق برگزار شد.
 
وی با تاکید بر مبارزه با تخلفات احتمالی کاندیداها، گفت: با کوچک‌ترین تخطی و قانون‌شکنی در انتخابات برخورد می‌شود.
 
«حسنی» بیان کرد: برای تسهیل در برگزاری انتخابات، تعداد ۸۰ صندوق اخذ رای به تعداد صندوق‌ها اضافه شد و بیش از ۶۳۳ صندوق اخذ رای در استان آماده‌ی دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.
 
رییس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: دشمن در حال تلاش برای کم‌رنگ کردن بحث انتخابات و ضربه زدن به سلامت انتخابات است که با مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بار دیگر فتنه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار