فتوشاپ براندازان برای تبدیل تروریسم به فعال مدنی

یک تصویر معروف و مشخص از زینب جلالیان وجود دارد که اسلحه در دست دارد و رسانه‌های حامی او با فتوشاپ، اسلحه را حذف کرده و عکس او را بدون اسلحه منتشر می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹ - 07February 2024

فتوشاپ براندازان برای تبدیل تروریسم به فعال مدنیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اینترنشنالی‌ها برای آنکه ادعایشان درباره فعال مدنی بودن زینب جلالیان، عضو گروهک تروریستی پژاک، باورپذیر شود از عکس او تصویر اسلحه‌اش را با فتوشاپ حذف کردند!

زینب جلالیان در دهه ۸۰ در کرمانشاه دستگیر و سپس به دلیل اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، عضویت در گروهک پژاک، حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی و فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام محاکمه و به اعدام محکوم شد. اما در سال ۱۳۹۰ شامل عفو رهبر انقلاب اسلامی شد و حکم وی به حبس ابد کاهش پیدا کرد.

جریان حامی تروریست‌های کومله و پژاک گویا این عفو را ندیدند و تأکید دارند که زینب جلالیان سنگین‌ترین حکم را در بین زندانیان زن دارد. در حالی که اولاً فرد مجرم، خصوصاً تروریست فرقی نمی‌کند زن است یا مرد و نگاه جنسیتی نمی‌تواند تأثیری در حکم بگذارد. جالب آنکه خود این گروهک‌ها معتقدند که زنان در میان آن‌ها از حقوق برابر با مردان برخوردار هستند، اما به وقت دستگیری و محکومیت انتظار دارند که با زنان به دلیل جنسیت‌شان رفتاری متفاوت از قانون صورت پذیرد؛ ثانیاً جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

طی این سال‌ها رسانه‌های حامی گروهک‌های تروریستی پژاک و کومله تلاش زیادی کرده‌اند جلالیان را یک فعال سیاسی و مدنی و حتی مددکار اجتماعی جا بزنند. در همین مسیر هم تصاویر وی با پوشش گروهک‌های تروریست یا در حین آموزش نظامی و در جمع تروریست‌ها را سانسور می‌کنند. 

یک تصویر معروف و مشخص از زینب وجود دارد که اسلحه در دست دارد و رسانه‌های حامی او با فتوشاپ، اسلحه را حذف کرده و عکس او را بدون اسلحه منتشر می‌کنند. اینترنشنال سرآمد این رسانه‌هاست و عکس جعلی او را با جملاتی خیرخواهانه و سیاسی منتشر کرده است. با این حال تصاویر جلالیان در پایگاه‌های پژاک هم منتشر شده و امثال اینترنشنال نمی‌توانند با یک تصویر جعلی، او را فعال سیاسی جا بزنند. علاوه بر زینب، خواهرش دنیز جلالیان نیز عضو گروهک پژاک و تصاویر او افشا شده است. 

این رسانه‌ها درحالی با اطلاعات جعلی و آدرس غلط، تروریست‌ها را تطهیر می‌کنند که از دیرباز استفاده گروهک تروریستی پ. ک. ک از کودکان و به کار‌گیری آن‌ها از سنین کودکی مورد انتقاد رسانه‌های ایران بوده است. پ. ک. ک درحالی جلالیان را در ۱۴ سالگی به کار گرفته و به او آموزش‌های نظامی داده که متهم به «کودک سربازی» بوده است.

منبع: روزنامه جوان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار