جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف توطئه‌های نظام سلطه را ناکام گذاشته است

امیر خلیل‌آبادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام برای آسیب زدن به انقلاب، توطئه‌های زیادی را طرح‌ریزی و اجرا کردند که به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ازخودگذشتگی شهیدان و حضور پرشور و تعیین‌کننده مردم در عرصه‌های مختلف این توطئه‌ها را ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۶۴۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 07February 2024

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف توطئه‌های نظام سلطه را ناکام گذاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع کارکنان پایور این منطقه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، روشنگری و بیان صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی را جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی، دشمن با تمام قدرت و با استفاده از تکنیک‌های مختلف از جمله جنگ شناختی به دنبال تضعیف آموزه‌‌های انقلاب اسلامی از درون است؛ بر همین اساس جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای آحاد جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه برای کمک به افزایش شناخت نسل جوان باید سطح آگاهی و هوشیاری آن‌ها ارتقا پیدا کند، افزود: باید قدرت تحلیل نوجوانان و جوانان را بالا ببرد تا بتوانند در مقابل هجمه‌هایی که از سوی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه ادامه یافته، ایستادگی کنند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه‌ را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان با این دستاوردها آشنا شوند، دشمنان نمی‌توانند به راحتی آنها را فریب دهند.

خلیل‌آبادی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام برای آسیب زدن به انقلاب، توطئه‌های زیادی را طرح‌ریزی و اجرا کردند که به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ازخودگذشتگی شهیدان و حضور پرشور و تعیین‌کننده مردم در عرصه‌های مختلف این توطئه‌ها را ناکام گذاشته است.

وی در ادامه به نقش مردم در پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های گوناگون اشاره کرد و یادآور شد: دستاوردهای عظیم ایران اسلامی و پیشرفت‌‌هایی که حاصل شده، جز در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه به سرانجام نرسیده و ما در این مسیر مرهون مجاهدت‌های امام راحل و شهدا هستیم.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پایان، اقتدار و پویایی انقلاب اسلامی ایران را سبب خشم و استیصال استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مذهبی، ملی و انقلابی انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته توطئه‌های دشمنان را برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار