سفیر ایران در ازبکستان:

دشمنی با ایران ریشه در عدالت خواهی مردم ایران خصوصا در حق ملت فلسطین دارد

اسکندری در مراسم گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تاشکند، گفت: دشمنی با ایران ریشه در استقلال و عدالت خواهی مردم ایران خصوصا در حق ملت مظلوم فلسطین دارد.
کد خبر: ۶۵۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 08February 2024

دشمنی با ایران ریشه در عدالت خواهی مردم ایران خصوصا در حق ملت فلسطین داردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مراسم گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روز گذشته (چهارشنبه) در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد.

ابراهیم عبدالرحمانوف وزیر کشاورزی به عنوان میهمان ویژه، بهرام جان اعلایف معاون اول وزیر خارجه، معاونین وزارت خانه‌های انرژی و ورزش، مقامات دستگاه‌های مختلف ازبکستان، سفراء و دیپلمات‌های مقیم، فرهنگیان، اصحاب رسانه و تجار و صاحبان شرکت‌ها در این جشن حضور داشتند.

محمد علی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان، طی سخنانی مهمترین مواضع کشورمان را تشریح کرد.

وی به جایگاه برجسته جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، علوم و فناوری، صنعت، اقتصادی و کشاورزی پرداخت.

اسکندری گفت: دشمنی با ایران ریشه در استقلال و عدالت خواهی مردم ایران خصوصا در حق ملت مظلوم فلسطین دارد.

سفیر کشورمان در تاشکند تأکید کرد: پاسخ به بدخواهان پیشرفت ایران، همت مضاعف برای دانش اندوزی، توسعه علوم و فنون، خودکفایی، تقویت زیرساخت‌ها و زیر بنا‌های آموزشی و دانشگاهی و تامین رفاه مردم شریف ایران است.

دشمنی با ایران ریشه در استقلال و عدالت خواهی مردم ایران خصوصا در حق ملت فلسطین دارد

اسکندری سفیر کشورمان گفت: همانگونه که آب در قنات‌های ۲۷۰۰ ساله تمدن ایرانی در جریان است، مردم ایران نیر در تکاپو خواهند بود.

وی گفت: بدخواهان ما کماکان سنگ اندازی خواهند کرد. دولت و ملت ما هم بر تلاش مبتنی بر علم خود خواهند افزود و لذا برای ما مهم است که در سمت درست تاریخ ایستاده باشیم و پیام ما، دانش محوری، انسان دوستی، عدالت محوری و شایستگی ملت بزرگ و شریف ایران است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار