امام جمعه سرخرود:

افزایش مشارکت موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود

حجت الاسلام «تقی زاده» گفت: افزایش مشارکت موجب افزایش اقتدار ملی و افزایش اقتدار ملی موجب افزایش امنیت می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 09February 2024

افزایش مشارکت موجب افزایش اقتدار ملی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخرود در خطبه نماز جمعه این هفته سرخرود اظهار داشت: رشد و تعالی اخلاقی و آداب اجتماعی، یکی دیگر از اهداف بعثت به شمار می‌آید. پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: من برای تتمیم و تکمیل اصول و کرامت‌های اخلاقی مبعوث شدم: «اِنّما بُعِثتُ لِاُتَمِّمَ مَکارِمَ الاَخْلاق»

وی هدف رسمی بعثت، تزکیه نفس و تهذیب روح دانست و افزود: این غرض وزین، همواره با اصلاح اخلاق اخلاق همراه است؛ به گونه‌ای که بخش مهم از ره آورد وحی را توصیه‌های اخلاقی تشکیل می‌دهد؛ زیرا اخلاق ستوده، هم پشتوانه قانون است و هم مکمّل و متمّم آن.

امام جمعه سرخرود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خصوصیات انقلاب اسلامی که آن را بیش از پیش تاثیرگذار، ماندگار و پویا قرار داده است، جامعیت و توجه به ابعاد مختلف است. از یک طرف مبارزه با ظلم و استبداد و استعمار و توجه به عدالت و مستضعفین و از طرف دیگر اعتقاد به مبانی توحیدی و معنویت و جهاد با نفس و نفی تمام طاغوت‌ها.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: هر جا جهادی و بر اساس مبانی انقلاب عمل کردیم موفق بودیم، اما هر جا بر اساس نسخه‌های غیر انقلابی و لیبرالی عمل کردیم به مشکل برخوردیم. از دولت محترم بابت تمام تلاش‌ها و پیشرفت‌ها تشکر می‌کنیم و در عین حال می‌خواهیم در اقتصاد و کنترل ارز و ثبات اقتصادی انقلابی عمل کند و نسخه‌های لیبرالی دولت‌های قبل را کنار بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت موجب افزایش اقتدار ملی و افزایش اقتدار ملی موجب افزایش امنیت می‌شود. تمام دشمنان ایران و انقلاب از منافقین و سلطنت طلب و تجزیه طلب و رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی، همه و همه بر طبل عدم مشارکت می‌کوبند. آن‌ها منتظر کوچک‌ترین عدم مشارکت و اقتدار هستند، تا ضربات خود را به این کشور وارد کنند.

امام جمعه سرخرود یادآور شد: هر استاد و روحانی و هنرمند و مداح و ورزشکار، جزو خواص محسوب می‌شود و باید در موضوع انتخابات روشنگری و تبیین کند. خدایی ناکرده سکوت خواص و عدم بصیرت، ضربات سنگینی به کشور خواهد زد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان عنوان کرد: نتیجه سکوت و عدم بصیرت خواص در تاریخ اسلام را پیش روی خود قرار دهیم و عبرت بگیریم. خدایی نکرده نشود با بی بصیرتی، خودمان عبرت آیندگان شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار