به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

دیداربا جانباز دوران دفاع مقدس در خاش

در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با خانواده جانباز «مراد جمشیدنیا» دیدار و تجلیل صورت گرفت.
کد خبر: ۶۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ - 09February 2024

دیداربا جانباز دوران دفاع مقدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در راستای تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خاش با حضور در منزل «مراد جمشیدنیا» جانباز گرامی دفاع مقدس از صبر و مجاهدت این جانباز سرافراز تجلیل کردند.

سرهنگ پاسدار «علی عزیزی» جانشین سپاه شهرستان خاش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگى هستند. عزیزان جانباز بدانند که مبارزه‌ى آنها ادامه دارد. جانبازان ما، در تمام دوران جانبازى در حال مجاهدتند.

سرهنگ عزیزی عنوان کرد: تنها راه قدردانی از مجاهدت های جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس این است که ادامه دهنده راهشان باشیم و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از نظام مقدس و انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت پاسداری کنیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از ایثار و از خودگذشتگی جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها